Auta pronásleduje krize. A špehovat je bude dál

Autor: Tomáš Fránek | 01.01.2010 15:55

Naděje výrobců automobilů se upírají do Asie, čínský trh roste velmi rychle

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (esranda IP:[217.197.149.*], 01.01.2010 17:53) | nahlásit příspěvek

    Není to tak jednoduché. Auto není za pár korun jako kalhoty. Nejde jich vyrobit na sklad tolik kolik by bylo třeba.

    Spočítejte si kolik je kombinaci výbav, motorů, karoserii a barev. A když jeden zákazník chce červený hatchbak bez výbavy a druhej černý kombík v plné palbě tak je to těžký.

    Dřív se nasekaly na sklad stovky aut, které se dřív nebo později prodaly. Dneska raději ztratíte jednoho zákazníka a příjdete o zisk (cca 15 000 na autě) než aby se udělalo na sklad auto a neprodalo se a přišla by ztráta 180 000.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.