Auta pronásleduje krize. A špehovat je bude dál

Autor: Tomáš Fránek | 01.01.2010 15:55

Naděje výrobců automobilů se upírají do Asie, čínský trh roste velmi rychle

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (esranda IP:[217.197.149.*], 01.01.2010 18:08) | nahlásit příspěvek

    Povinný servis je proto aby vám nějaký exot nenamontoval nevyzkoušené díly od nějakého čínského výrobce a neudělal neodbornou montáží chybu.

    Druhá stránka věci je ta, že si tím výrobce příjde na další příjem k prodeji auta. Počty jsou asi takové, že na Fabii má Škoda jako výrobce zisk cca 10 000. Protože je to poměrně kulové (ale vyšší cenu nemůže kvůli konkurenci nasadit) tak dohání zisky prodejem náhradních dílů kde je zisk procentuálně uplně jinde a tím se trochu vyléčí.

    Toto je naprosto standartní postup každé firmy včetně toho, že neplatí záruka pokud auto někomu přeprodáte. To platí i u jízdních kol a podobně.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.