Auta pronásleduje krize. A špehovat je bude dál

Autor: Tomáš Fránek | 01.01.2010 15:55

Naděje výrobců automobilů se upírají do Asie, čínský trh roste velmi rychle

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (esranda IP:[217.197.149.*], 01.01.2010 20:10) | nahlásit příspěvek

    Přesně - zisk měl výrobce 15 % a to jsou roky kdy nebyl probléms odbytem. Tento rok mají pokles 67 % -zisk teda cca 10%

    Ne 30 jak si psal (když si tykáme) což na fábii je rozdíl asi 40 000... Takže necucat z prstů nesmysly...

    A to že prodejci jsou někde na 20 % bych řekl že odpovída (to přesně nevím) ale nevím kam dolů budou ochotni jít.

    20 % na fábii dělá cca 40 000. Pokud se chtějí pohybovat někde v zisku tak těžko půjdou na nižší marže. Prostě zadarmo to auto prodávat nikdo nebude. Takže dejme tomu když jim bude nejhůř půjdou někam na 10% ale rozhodně ne níže. To samé výrobci kteří jsou fakt na hraně rentability. Takže ceny aut jsou možná tak o nejvýš 10 % nadsazený a ne 60...

    A to že se bude odstraňovat nepotřené je možná pravda. Ale auto za 120 tisíc kde bude jen motor a kola a všechno z materiálu co vydrží jen šetrné zacházení - jooo to bude jistě trhák.

    Inženýři pracují x hodin denně na tom, aby na každé součástce ušetřili gram materiálu. Nic není zbytečně složitější než musí být, nic není ani o korunu dražší než dovoluje současná technologie.
    Ne u aut v té nejnižší třídě.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.