Smrt nejlepší reklamou. Jackson zachránil prodeje hudby

Karel Veselý | 30.12.2009 11:40

Prodejní žebříčky roku 2009 ovládly legendy

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (R IP:[90.179.107.*], 25.12.2009 1:38) | nahlásit příspěvek

    Jenom mě sere, že teď to vypadá, že je MJ znova v módě jen kvůli vlastní smrti... Přitom je jasný, že kdyby nezemřel a uskutečnil tu svojí londýnskou MEGASHOW, lidi by si zase uvědomili, kdo je tady entertainer s velkym E a že to, co dneska předvádí většina ostatních interpretů, je v porovnání s tim (bohužel) dost ubohej odvar.
    Jinak co se týče článku, oceňuju (na dnešní poměry) snahu o novinářskou nezaujatost.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.