Smrt nejlepší reklamou. Jackson zachránil prodeje hudby

Karel Veselý | 30.12.2009 11:40

Prodejní žebříčky roku 2009 ovládly legendy

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (MArtina IP:[88.103.194.*], 30.12.2009 12:07) | nahlásit příspěvek

    Souhlasím, doporučuji jeho poslední originální album vydané v roce 2001 Invincible, ze kterého rádia v ČR hrála snad jednu písničku, You rock my worl. Je tam spousta skvělých písní, např. Unbreakable, nebo jeho duet se Santanou What ever happens aj., které se vůbec v rádiích nehrají a tak nejsou vůbec známé. Do smrti MJ jsem registrovala jenom jenom hity, ale ta událost mě přiměla poslechnout si celou jeho diskografii, a taky některé jeho nikdy nevydané písně, které je možné slyšet na you-tube a musím říci, že MJ byl skutečně jedinečný. Jeho bizarnost souvisela dozajista s tím, pod jakým tlakem byl od útlého dětství, je to pro nás nepředstavitelné. Je fascinující, že jeho fanoušci zahrnují veškeré věkové kategorie. Možná někoho odrazuje ta masovost, ten mainstream, ale nemusí být vždy špatné, co se líbí většině...to je velký předsudek.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.