Smrt nejlepší reklamou. Jackson zachránil prodeje hudby

Karel Veselý | 30.12.2009 11:40

Prodejní žebříčky roku 2009 ovládly legendy

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (Rasika IP:[88.101.248.*], 30.12.2009 20:35) | nahlásit příspěvek

    Autorovi velmi dekuji za pekne napsany clanek, ktery odrazi realitu a neparazituje na bulvarnich vymyslech. Neco, co me ani jednim slovem nerozcililo, jsem za posledni desetileti snad ani necetla.

    Co mne velmi mrzi je, jak se naraz vynorilo tolik "skalnich fanousku", az zrak prechazi. Vadi mi, jak je najednou MJ opet hran v radiich, kazda druha znelka na hloupe televizni porady ma alespon uryvek nejakeho z jeho hitu, stale se mu venuje tolik pozornosti. Kde byli vsichni ti skalni fanosuci, kdyz jich bylo potreba? Predpokladam, ze na zadku meli jeste pampersky, teklo jim mliko po brade a MJ obdivuji nyni pouze proto, ze je to v soucasne dobe "cool". Tesim se na dobu, kdy to vsechny zase prejde a ti, kteri jeho hudbu, tanec, zpev i zasluhy pro charitu obdivuji dele nez od 25. cervna, nebudou tak muset mit pocit, ze svet se zblaznil a z legendy hudebniho sveta se honem udelala posmrtna bomba, aby se opet magnati pekne nazrali a deticky meli na cem ulitavat.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.