Smrt nejlepší reklamou. Jackson zachránil prodeje hudby

Karel Veselý | 30.12.2009 11:40

Prodejní žebříčky roku 2009 ovládly legendy

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (Dana IP:[88.103.194.*], 30.12.2009 21:25) | nahlásit příspěvek

    Myslím, že MJ by byl rád, že získal nové fanoušky. Já osobně také patřím k těm, kteří se o něj začali zajímat více až po smrti. Z rádií jsem znala jeho hity, které se ale poslední dobou už moc nehrály. Neměla jsem žádné CD, protože si CD prostě nekupuji. NA you-tube jsem objevila spousty materiálu o MJ, ze zákulisí, nevydané písničky, koupila jsem si jeho Moonwalker v čj i v angličtině, shlédla jsem poprvé film Living with MJ a na you-tube také dokument, kterým MJ reagoval na Living with MJ, přečetla a poslechla jsem si rozhovory okolnostech jeho procesu, prostě si chci udělat nějaký vlastní úsudek a nebýt závislá na tom, co o MJ psaly v minulosti bulvární plátky. Pro sebe jsem MJ objevila teprve teď a vůbec mi není stydno, naopak.

 

Rok v obrazech: demise, atentáty, smrt krále, vajíčka a chřipka

LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC
 

1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.