Pátek 18.4.2025
22.5°C
Autor: jet | 30.12.2009 19:50
Projekt začíná výměnou elektroměrů a vede k lepšímu využití energie
Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.
(Michal IP:[85.13.123.*], 03.01.2010 23:03) | nahlásit příspěvek
Baterie samozřejmě nejde nabít střídavým proudem, ale v dnešní době není problém udělat několik opatření za pár korun- nejmíň složité by bylo do obvodu vřadit diodu, potom by jste nabíjel baterii jen v kladné půlperiodě střídavého proudu. O trochu složitější by bylo do obvodu vřadit transformátor s jednoduchým primárním vinutím, na sekundáru vinutí s vyvedeným středem a s můstkovým usměrňovačem a připojenými dvěma větvemi baterií (aby došlo k rovnoměrnému odběru ze sítě). A toto vše je jen základ, který neumí vrátit energii zpět do sítě. Takže existují tzv. střídače, které například pracují v lokomotivách, aby dokázaly vrátit energii při rekuperačním brždění z vlaku do troleje (u nás to nefunguje na trakční soustavě 25kV/50Hz, ale to by bylo na delší psaní, souvisí to s odběry v trakčním vedení a způsobem zapojení napájení). Každpodádně se zjednodušeně jedná o zapojení, které dokáře ze střídavého napětí vyrobit stejnosměrné napětí a opačně. A v dnešní době není neobvyklé, máte jej u každé solární elektrárny (jinak by tyto nedokázaly vrátit energii do vedení...).
1999 – 2025 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.